طی چند سال گذشته، فروشگاههای زیبایی به نمایندگی از برندها و محصولات داخلی و خارجی، در نقاط مختلف شهرها فعالیت خود را آغاز نمودهاند. در بسیاری از این فروشگاهها، LCDها و یا نمایشگرهایی نصب شدهاست که یا غالبا خاموش بوده و یا در بهترین حالت، چند تصویر را به صورت اسلاید پخش میکنند.
اما از تمامی این LCDها (نمایشگرها)، میتوان استفادهای به مراتب بهتر کرد. میتوان به صورت مناسب، مشتریانتان را از آخرین آفرها، محصولات و خدماتی که شما به آنان ارائه میکنید مطلع نمود. یا در یک گام فراتر، با آنان تعامل کنید! بله، مشتریانتان را زمان بیشتری در فروشگاه نگاه دارید.
بیشتر رستورانها، در نمایشگرها و LCDهایی که بر روی دیوار و یا بالای کانتر قرار دادهاند چه چیزی را پخش میکنند؟ در بیشتر موارد، یک منوی ساده که امکان ویرایش آن نیز به راحتی وجود ندارد.
اما شرایطی را در نظر بگیرید که شما بتوانید از دفتر کارِ خود، محتوای مورد نظر را برای LCDهای رستورانی خود طراحی کرده و سپس تمامی آن محتواها را با یک کلیک بر روی LCDها و نمایشگرهای رستورانِ خود پخش کنید. حتی این امکان وجود دارد که با مشتریان خود در رستوران تعامل کنید، نظر آنها را در مورد غذاهایتان بپرسید و به آنها اجازه دهید منوی زیبای دیجیتال شما را ورق بزنند و سفارش خود را با لذت بیشتری بدهند.
قریب پنج سال میباشد که رویکرد طراحی و ساخت مراکز تجاری در کشور تغییر قابل توجهی نسب به قبل یافته است که نتیجهی آن را میتوان در بوجود آمدن هایپرمالهای عظیم در شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز و کیش مشاهده کرد.
در بسیاری از این هایپرمالها یا مراکز تجاری، با تعدد نمایشگرها و LCDهایی مواجه هستیم که تنها راه مدیریت تمامی آنها، استفاده از پلتفرمی جامع و کامل است. سیستمی که نه تنها امکان نظارت بر روی تمامی این LCDها را به مدیریت این مراکز میدهد، بلکه با فراهم آوردن امکاناتی نظیر طراحی، زمانبندی و پخش، مدیریت مجموعه را در نمایش بینقص تبلیغات و اطلاعرسانی در مرکز تجاری یاری مینماید.
بیمارستانها و مراکز کلینیکی، از معدود محلهایی هستند که بخش قابل توجهی از مراجعان آنان، زمان زیادی را در لابی، اتاقهای انتظار و راهروها میگذرانند.
بسیاری از این مراکز، صرفا با پخش یک تیزر و یا کلیپ، سعی در پر کردن زمان استفاده از LCDهای نصب شده میکنند. در حالی که پتانسیل این نمایشگرها بسیار بیشتر از استفادهی فعلی آنهاست. پلتفرمی که شرکت آتی گستر در اختیار بیمارستانها و کلینیکها قرار میدهد، آنان را قادر میسازد تا نظر مراجعان و بیماران به سادگی به مدیریت انتقال یابد، مراجعان بیماران خود را به سادگی پیدا کنند، اطلاعات پزشکی در اختیار همه افراد قرار داده شود و بسیاری امکانات و قابلیتهای دیگر.
حوزه منابع انسانی و ارتباطات آن، یکی از مهمترین و شاید کلیدیترین المانهای یک سازمان و شرکت بحساب میآید. در سازمانها و شرکتهای ما، اطلاع رسانی به افراد سازما راهی بسیار ساده است که در حال حاضر در سازمانها به ضعیفترین شکل کتبی اجرا میشود.
هنگامی که سازمانها و شرکتها از طریق نمایشگرها و به صورتی زیبا، کارکنان خود را در جریان آخرین اخبار و تغییرات سازمان قرار دهند، به راحتترین حالت به کارمند خود احترام گذاشته، او را در جریان کوچکترین امور سازمان قرار داده و با پخش محتواهای دقیق، ایجاد انگیزش و وفاداری بیشتر در نیروهای خود خواهند نمود.
بسیاری از مسافران، زمان قابل توجهی را در لابی هتلها میگذرانند؛ زمانی که میتوان بیشترین استفاده را از آن برای ارتباط و تعامل با مشتریان هتل کرد. نمایشگرهایی را تصور کنید که در لابی هتل شما، تورهای ویژه هتل و خدمات اختصاصی آن را به اطلاع مسافران میرسانند. این امکان فراهم خواهد بود تا با انتخاب گزینه تعاملی، مسافران با شما در تعامل باشند، بتوانید نظر آن ها را به راحتی دریافت کرده و آنان را با امکانات ویژه هتل آشنا کنید. دست شما برای هرگونه تعامل و اطلاعرسانی باز خواهد بود.
در بسیاری از مراکز تفریحی نظیر سینماها، موزهها، گالریها، کنسرتها و دیگر مراکز، این امکان فراهم خواهد بود تا با قرار دادن صفحات LCD و یا کیوسکهای اطلاعرسانی، با مردم در ارتباط مستقیم بود. بسیاری از مردم در اینگونه مراکز به دنبال راهنمای محل بوده، برخی دیگر دوست دارند از امکانات موجود مطلع شوند و کسانی علاقه به جست و جو در محتواهای بصری موجود را دارند؛ این امکانات و بسیاری نیازهای دیگر تماما از طریق سیستم مرکزی شرکت آتی گستر قابل برنامهریزی و اطلاعرسانی میباشد.